Autor |
Wiadomość |
Kwasny
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Wto 23:30, 10 Wrz 2013 |
|
Nie, to nie jest masówka.
Akcja jest w nocy ale skradania nie będzie.
Światło obowiązkowe.
Party hard!
Cytat: |
Zapraszam na nocną grę w Piekarach. Wstępnie planowałem ją jako scenariusz w klimatach sci-fi z licznymi atrakcjami świetlnymi, zadaniami czy gadżetami. Jednak uznałem, że na początek lepsza będzie zwykła gra, która pozwoli Wam zapoznać i oswoić się z „mrocznym klimatem nocnego PGRu”. W trakcie gry, co jakiś czas, ciemności będą przerywane różnego rodzaju efektami świetlnymi. Pojawi się też kilka przedmiotów o które strony będą walczyć.
W tej chwili nie podaję żadnych zadań, ponieważ nadal nad nimi myślę i postaram się je przedstawić do połowy września.
MIEJSCE: Piekary koło Piątku [link widoczny dla zalogowanych]
DZIEŃ: 28.09.2013 sobota,
WEJŚCIE NA TEREN: od 17:00,
ODPRAWA PRZED GRĄ: 18:15,
START: około 18:30 – zachód słońca jest o 18:29,
ZAKOŃCZENIE: około 23:00,
WIEK GRACZY: 18+, należy też dostarczyć podpisane oświadczenie o udziale w grze ASG,
LIMIT FPS: max 350 (odbędzie się chronowanie replik) i tylko ogień pojedynczy,
LIMIT AMUNICJI: 300 kulek na całą grę w dowolnych magazynkach,
PIROTECHNIKA: dozwolona tylko ta, którą dostaniecie od organizatora,
LIMIT GRACZY: max 50, minimum 30 osób,
WPISOWE: 20 zł.
Każdy gracz, który weźmie udział w grze robi to na własną odpowiedzialność. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za jakikolwiek uszczerbek na ciele i sprzęcie grających.
Miejsca niebezpieczne będą w większości oznakowane czerwonymi światłami chemicznymi, a niektóre wyłączone z gry.
Obowiązkowe wyposażenie każdego gracza to minimum jedna sprawna latarka.
Na terenie gry rozstawione są opony, palety, beczki, wraki, wykopane są rowy, okopy itp., dlatego w ciemności starajcie się nie biegać sprintem, ale co najwyżej truchtem. Jeżeli nie macie pewności po czym idziecie i co macie na drodze przed sobą, to użyjcie latarki. Bezpieczeństwo najważniejsze i lepiej zdradzić swoją pozycję niż narażać się na urazy.
Od chwili wejścia na teren obowiązuje wszystkich bezwzględny nakaz noszenia ochrony oczu. Zapewne większość czasu gra będzie toczyć się w budynkach i dlatego zalecam wszelkie środki ochraniające twarz i zęby.
Ze względu na nocną porę gry zalecam też buty za kostkę i ochraniacze kolan.
Repliki w wyznaczonej strefie bezpiecznej należy zabezpieczyć, a najlepiej wyjąć z nich magazynki.
Zakazane jest spożywanie alkoholu podczas gry, a osoby pod wpływem nie będą wpuszczane lub będą wypraszane z gry.
Każdy gracz otrzyma po dwa światła chemiczne: jedno czerwone do oznaczenia trafienia i drugie innego koloru do oznaczenia przynależności do danej strony.
Parking będzie znajdował się w hali w strefie bezpiecznej.
Śmieci należy wyrzucać w wyznaczonych miejscach.
W zależności od liczby graczy, pogody i zdarzeń losowych mogą zajść zmiany w organizacji lub impreza zostanie odwołana. Wszelkie informacje będą podawane na bieżąco.
TRAFIENIE I LECZENIE
Osoba trafiona pierwszy raz komunikuje to, wyciąga czerwone światło chemiczne, wzywa i oczekuje na „opatrzenie” 5 minut. Po tym czasie uznawana jest za „zabitego” i oświetlając latarką drogę przed sobą udaje się do szpitala.
Opatrzyć może każdy inny „zdrowy” gracz i polega to na założeniu całego bandaża.
Osoba trafiona drugi raz (czyli po bandażowaniu) komunikuje to, wyciąga czerwone światło chemiczne i oświetlając latarką drogę przed sobą udaje się do szpitala.
W szpitalu należy spędzić minimum 5 minut.
Ze względu na bezpieczeństwo, przy niewielkich odległościach, proszę stosować „deklarację strzału” czyli tzw. „pif-paf”. Działa też tzw. „cicha śmierć”, która eliminuje przeciwnika od razu. |
[link widoczny dla zalogowanych] |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
![](http://picsrv.fora.pl/zoneCopper/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|