Autor |
Wiadomość |
Foley
SZPON USMC
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Wto 18:34, 30 Kwi 2013 |
|
OPERACJA CZYSTE NIEBO
Strefa kusi. Strefa przyciąga. Strefa obiecuje nieprzebrane skarby. Strefa odmienia.
Nikt nie ma prawa wstępu na teren, na którym zdarzenie miało miejsce, lecz każdy chce się tam dostać. Udaje się to jednak tylko nielicznym - stalkerom przebiegłym, cynicznym i bezwzględnym. Plądrują zastane śmietnisko w poszukiwaniu przedmiotów o zagadkowym, niekiedy cudownym działaniu, które następnie sprzedają zamożnym klientom. Są jak hieny w buszu, są jak sępy na pustyni... i są jak mrówki dotykające stóp Boga.
Termin: 12.05.2013r.
Nazwa operacji: ?Czyste Niebo?
Organizatorzy: Bravo Squad
Miejsce spotkania: Piekary
Rejestracja: 08:00-09:00
Odprawa: 9:10
Początek działań bojowych: 9:30
Koniec: ok. godz. 15:30
Tak tak! To właśnie ten moment ? impreza w klimacie S.T.A.L.K.E.R. Scenariusz został skonstruowany tak, aby dawać maksimum przyjemności osobom wtajemniczonym w te klimaty, jednocześnie nie powodując zagubienia u uczestniów nie znających tła fabularnego.
Każdy uczestnik jest zobowiązany do wykonania pomiaru prędkości wylotowej swoich replik w momencie rejestracji.
Koszyczek: 20zł/os. przy przedpłacie na konto do 25.04.2013 włącznie lub 25zł/os. Przy rejestracji na miejscu. W tytule przelewu proszę podać nicki z listy.
Dane do przelewu:
Łukasz Urbański
62 1020 3408 0000 4302 0275 1105
Co zapewnia organizator: 160 granatów gazowych, 40 granatów dymnych, 160 granatów hukowych, 200 apteczek, walutę, za którą kupicie powyższe rzeczy, amunicję do chronowania, stylizację terenu oraz całą masę innych klimacących elementów, które są tajemnicą.
Pirotechnika:
Hukowa ? wiadomo
Dymna ? kolorowy dym, daje tylko zasłonę Gazowa ? biały dym, osoby bez masek idą na respawn, bez możliwości użycia apteczki
Dozwolona pirotechnika tylko organizatora za wyjątkiem min i granatów dźwiękowych, które gracze dostarczają sami. Pole rażenia min/granatów to koło o promieniu 5m. Granaty dźwiękowe mogą zostać przechwycone przez innych uczestników pod warunkiem, że są ?żywi?. Po zakończeniu imprezy granaty zostaną przekazane właścicielom i tu prośba o podpisanie/oznaczenie swoich min/granatów dźwiękowych. Uczestnicy proszeni są także o wyposażenie się w zapalniczki. Pamiętajcie, że zanim użyjecie granatu, należy krzyknąć: ?Granat!?.
Ograniczenia:
Budynki ? do 350 fps
Pole ? do 450 fps
Pole, semi ? do 550 fps
Repliki o prędkości wylotowej powyżej 550fps nie będą dopuszczane.
Wiek: 18+ (16+ dla zrzeszonych i po uprzednim kontakcie na PW) Każdy uczestnik zobowiązany jest dostarczyć organizatorowi oświadczenie.
Uwaga: osoba bez oświadczenia nie zostanie wpuszczona na teren walk.
Respy:
- w dowolnym punkcie kontrolnym pod wpływem frakcji gracza 5 minut albo 5 osób,
- po 5 lub 3 minutach (zależy od typu apteczki) po użyciu apteczki w miejscu, gdzie nas postrzelono (postrzelenie w trakcie leczenia oznacza konieczność zejścia na resp po uprzednim pozostawieniu swoich przedmiotów ?czytaj niżej).
W momencie trafienia uczestnik zostawia w miejscu postrzelenia wszystkie przedmioty otrzymane w toku gry (granaty, walutę, artefakty, flagi, przedmioty z zadań). Uniknąć tego można stosując apteczkę (zachowujemy przedmioty, pozostajemy w miejscu i po 5 lub 3 minutach wracamy do gry) lub będąc zawleczonym do najbliższego punktu kontrolnego, będącego pod wpływem frakcji gracza (zachowujemy przedmioty i wracamy do gry po 5 minutach lub w grupie 5 osób).
Medycy: Brak
Mapa terenu: Będzie rozdana dowódcom na miejscu oraz zostanie obuplikowana w temacie Mechanika gry: Każda ze stron będzie miała do wykonania szereg dynamicznie przydzielanych zadań.
Wszelkie szczegóły zostaną podane podczas odprawy przed imprezą. Pytania zadawajcie w tym temacie, a odpowiem na co będę mógł.
Osoby wystylizowane będą premiowane! Za stylizację uważa się ubiór naśladujący ten, z gry (MC czy MARPAT to nie stylizacja na Powinność).
Podział na strony konfliktu (taśmowanie, w nawiasach preferowane umundurowanie):
STALKERZY (stylizacja na stalkera, olive)
BANDYCI(stylizacja na bandytę, dresy itd. ? cywilne ogólnie)
WOLNOŚĆ(flecktarn, wz.93)
POWINNOŚĆ(woodland, acu, marpat, mc, dpm):
1. Prezes
2. Sylwek
3. Foley
4. Szewcu
5. Fiedja
6. Mat
7. Pudel
8. |
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Foley dnia Wto 18:42, 30 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
|
|
|
|
Patryk
SZPON USMC
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 591 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Inowłódz Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Wto 18:55, 30 Kwi 2013 |
|
Odpadam |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Kwasny
Dołączył: 23 Lip 2008
Posty: 1961 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 1/5
Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Wto 20:17, 30 Kwi 2013 |
|
A ja zachęcam do stylizacji i do posiadania masek p-gaz. Coś mi się wydaje, że dymy to tam będą hurtem szły. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foley
SZPON USMC
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Wto 21:34, 30 Kwi 2013 |
|
Kwaśny chętnie zobaczę twój stalkerowski ubiór ;D |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Prezes
SZPON USMC
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 515 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Pią 23:01, 03 Maj 2013 |
|
Ponieważ to scenariusz oparty na grze stalker czyste niebo, sam marpat nie wystarcza. Zróbcie jakąś minimalną stylizację, czyli maska tlenowa, kaptur. Jesteśmy frakcją powinność i jeżeli chcecie zobaczyć jak mniej więcej wyglądała ta strona to wejdźcie na stronę gry stalker. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
Foley
SZPON USMC
Dołączył: 26 Wrz 2007
Posty: 1372 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Tomaszów Mazowiecki Płeć: SIUSIOREZ
|
Wysłany:
Sob 11:54, 04 Maj 2013 |
|
Kupiłem tą maskę, nie jest droga, na stylizacje jak znalazł.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ma ktoś pomysł z doczepianym kapturem do marpata? |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
|
|
|
|